måndag 16 november 2009

la semaine dix, le dernier..

sista veckan nu. det har gått otroligt fort! på lördag är jag hemma i sverige igen..

har haft en fin fin helg i london, jag och ellen tog tåget dit i lördags. vi spenderade ett flertal timmar på primark och scannade sedan oxford street efter bra affärer; topshop, new look, zara & hm. haha. vid åtta tiden blev vi lite stressade men åkte iaf hem till vårat vandrarhem och köpte med oss varsin macka. jag la mig i våran våningssäng och drack en bacardi breezer och ellen målade naglarna. därefter mötte vi upp sussie, linnea och deras vän carin. mycket trevligt! de tog med oss till camden och sen kom marcus & daniel! det var toppen att träffa dom igen, fick mig nästan, med betoning på NÄSTAN att sakna colin. natten blev dramatisk då vi bokstavligt talat inte kunde ta oss från camden. det fanns inga taxis whatsoever och det spöregnade. vi sprang runt i ungefär två timmar och hittade sedan en nattbuss-station och väntade där en timme.. osv osv.

hur som haver hade jag trevligt & london är en fin stad, men paris är min älskling.

den här veckan kommer att bli mysig/sorglig. imorgon ska jag träffa ellen och sen äta middag med ine & yvonne på en marrockansk(?) resturang vid montmartre som ska vara fantastisk. sen hoppas jag på att se nya twilight innan jag åker hem, och på fredag blir det någon slags avskedsmiddag. ikväll ska jag ut en sväng med jessica je pense..

men men. det ska bli fint att komma hem. jag saknar dig mamma!

lite nya bilder;


min fina yvonne



jag & ellen i hyde park



julskyltning på oxford street



jag med mina fina gamla klasskompisar (bortsett från norrlänningen längst till höger, hehe)

bisous/ xx / puss





1 kommentar: