tisdag 3 november 2009

je suis content

har haft en toppenvecka hittills. jag och jessica är världens bästa roommates nu när familjen är borta. vi äter länge, lagar mycket mat, spelar hög musik, dricker vin, TITTAR PÅ TV och har allmänt mysigt.

idag har vi varit på vodka jakt (inte för eget bruk dock, dont worry, mamma & släkt), haha. jessicas kompis "råkade" öppna en oöppnad flaska hemma hos oss och jag och jessica flippade lite. vi åkte runt halva stan men de säljer inte den vodkan här, bara i mycket större flaskor. så jag åkte med jessica som stöd, hon köpte en större flaska och fyller på den lilla flaskan.. bisarrt.

livet leker och jag vill aldrig åka hem. paris är min stad. kan ni tänka er att flytta hit istället, mina kära vänner, min fina familj och pojkvän? deal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar