tisdag 27 oktober 2009

bonsoir mes amies

är precis hemkommen från en fika på "amelie"-cafét som min kära vän ellen tog med mig till. det såg ut som i filmen (surprise surprise). vi satt ute med varsitt glas rött vin och pratade vilket var otroligt skönt, jag har haft en bra kväll. nu ska jag snart sova. är så sjukt beroende av min sömn. jag är lycklig när jag får sova länge.. haha. 

imorgon ska jag luncha med ovannämnda och sedan dricka vin med min fina, fina irländska. kommer sakna henne näst mest efter paris itself. 

ni ska få lite bilder imorgon! tycker förövrigt det är lite dåligt med kommentarer, vilka läser? jag är antingen otroligt korkad eller så kan man faktiskt inte hitta sin statistik här på blogspot? 

bisous!

4 kommentarer:

  1. oh my gosh! Du har varit på det cafet, avundsjuka på hög nivå. pictures please? btw jag läser din blogg hehe.

    SvaraRadera
  2. Nej, det finns ingen statistik man måste ladda ner ett eget statistikprogram, vilket jag försökt göra typ hundra gånger men gett upp. Suger =(

    SvaraRadera
  3. Jag läser hihi :)

    SvaraRadera
  4. Jag läser din blogg så klart.

    SvaraRadera